Buhalterinė apskaita ir jos organizavimas.

Buhalterinė apskaita, jos organizavimas ir tvarkymas įmonėse.


ĮVADAS:

Bet kurio verslo tikslas yra sukurti pelningą verslo modelį, tačiau norint, kad verslas būtų pelningas, turite tiksliai žinoti, kiek pinigų gaunama į įmonės sąskaitas, kur jie išleidžiami ir kokia yra šių išlaidų nauda, kiek mokesčių yra sumokama valstybei kaip ir dar daugelis kitų dalykų. Visa ši informacija gali būti gauta tik tinkamai organizavus buhalterinę apskaitą įmonėje.

TURINYS:

Kas yra buhalterinės apskaitos organizavimas ir kokią svarbą tai turi
Buhalterinės apskaitos organizavimo planas
Kada reikalinga buhalterinė apskaita
Atsakomybė už buhalterinės apskaitos tvarkymą


Kas yra buhalterinės apskaitos organizavimas ir kokią svarbą tai turi

Buhalterinės pskaitos organizavimas yra vienas iš svarbiausių bet kurios įmonės veiklos momentų. Tai yra tokios sistemos sukūrimas, kuris tiksliai atspindi visus verslo sandorius, nustato visų lėšų ir atsargų judėjimą. Visa tai užregistruojama naudojant tinkamai surinktus dokumentus, todėl greitas ir tikslus dokumentų judėjimas taip pat yra neatskiriama apskaitos dalis.

Tinkama apskaitos organizacija leidžia jums:

1. optimizuoti bendrovės išlaidas, o tai yra labai svarbu;

2. kontroliuoti bendrovės finansinę veiklą, užtikrinant jos maksimalų efektyvumą;

3. turėti tikslią, patikimą ir svarbiausia laiku gaunama informaciją, kuri reikalingą priimant bet kokius valdymo sprendimus;

4. skirti mažiau laiko ir pinigų buhalterinės apskaitos kontrolei;

5. lengva patikrinti, ar apskaita yra tvarkoma teisingai, sukurtiamos ir pateikiamos įvairios ataskaitos, užregistruoti registrai.

Pagrindinis uždavinys, kurį reikia apsvarstyti apskaitos procese, – organizuoti apskaitos darbą kuo efektyviau. Norėdami tai padaryti, turite pasirinkti tinkamą apskaitos sistemą, parengti įmonės dokumentų srauto grafiką ir laikytis jo.

Buhalterinės apskaitos organizavimo planas


Buhalterinės apskaitos organizavimas
tik teoriškai atrodo paprastai. Remdamiesi mūsų agentūros patirtimi, norėdami tinkamai parengti įmonės buhalterinės apskaitos organizavimo planą, pirmiausia būtina atlikti išsamią įmonės darbo analizę, kurioje bus atsižvelgta į verslo specifiką, išlaidų struktūrą ir apimtį, mokesčių planavimo efektyvumą, priimtos ataskaitų tvarkymo taisyklės.

Kitas žingsnis – mūsų ekspertai sukurs geriausias mokesčių schemas ir padės jums juos įgyvendinti kasdienėje praktikoje, tada parengs darbo eigos schemą. Pastaruoju atveju labai svarbu nurodyti vykdytojus ir asmenis, atsakingus už vidaus kontrolę, be jų ši schema neveiks. Kad pastatyta sistema veiktų patikimai, procesas turi būti užbaigtas automatizuojant apskaitą.

Siūloma apskaitos organizavimo tvarka leidžia išvengti žmogaus klaidų ir sumažinti apskaitos priklausomybę nuo žmogiškojo veiksnio.

Apskaitos proceso metu mūsų įmonės darbuotojai turės visiškai suprasti jūsų verslo ypatumus, kurie leis:

1. sudaryti padalijimą į organizacinę struktūrą, kuri tvarkys pagrindinius bendrovės apskaitos dokumentus pagal galiojančius įstatymus ir teisės aktus;

2. parengti darbo planą, pagrindinių dokumentų, kurie sudaromi įgyvendinant verslo operacijas;

3. rengia ir tvirtina apskaitos politiką;

4. parengti aprašymus apskaitos darbuotojams ir asmenims, dalyvaujantiems formuojant pirminius dokumentus;

5. inventorizacijos objektų apskaitą ir jų gavimo ir šalinimo kontrolę;

6. pasiūlyti apskaitos sprendimus , mokesčių ir valdymo apskaitos automatizavimui;

7. sumažinant finansinių nuostolių (įskaitant baudas) riziką, naudojant optimalią mokesčių sistemą, taip pat kontroliuoti mokesčių ir mokesčių skaičiavimo ir perdavimo teisingumą.

Svarbu

Aukščiau aprašyta apskaitos procedūra suteikia jums bendrą idėją apie šį procesą, nes kiekvienas klientas turi savo ypatumus, į kuriuos taip pat reikia atsižvelgti. Pirmiau minėta veikla gali būti atliekama visapusiškai ir iš dalies – tai priklauso nuo organizacijos padėties ar individualaus verslininko. Tai reiškia, kad galite užsisakyti tik apskaitos politikos ar apskaitos automatizavimo, taip pat galite pasinaudoti visomis mūsų teikiamomis paslaugomis ir visiškai įvertinti jų teikiamą naudą.

Kada reikalinga buhalterinė apskaita

Buhalterinė apskaita įmonėje yra ypač reikalinga, jei:

♦ jūs tik pradedate verslą;
jūs pakeičiate veiklos sritį, nuosavybės teisę arba praleidote kitą įmonės reorganizavimą;
jūsų įmonės buhalterija buvo tvarkoma aplaidžiai ir jums reikia viską sutvarkyti.

Atsakomybė už apskaitos tvarkymą

Lietuvos įstatymai nustato atsakomybę už bendrovės buhalterinės apskaitos tvarkymą ir mokesčių apskaitos tvarkymą. Už klaidas, padarytas dirbant su apskaitos dokumentais, neretai tenka daug sumokėti – pinigais, pelno praradimu, permokėtais mokesčiais.

Patikėjus buhalterinės apskaitos tvarkymą mūsų įmonei, mes jus užtikriname, kad tokių problemų nebus. Mūsų darbuotojų profesionalumas ir patirtis leis jums ne tik pamiršti apie visas apskaitos problemas, bet ir leis kuo veiksmingiau valdyti jūsų verslą,  laiku įvertinti riziką ir priimti tinkamus valdymo sprendimus.



Parašykite komentarą